wtorek, 9 kwietnia 2013

O boże!

Ogólnie dopiero wczoraj zorientowałam się, że daaawno tu nie pisałam! Obiecuję to nadrobić, muszę spiąć dupę.
A tym czasem zostałam nominowana do nagrody Versatile Blogger Award przez Ms. Szaloną, lubię takie urozmaicenia... Dlatego wstawiam! :DD

*ZASADY*
1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę na swoim blogu.
2. Dziękuje za nominację.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 7 blogów.
5. I na koniec informuje o nominacji blogi nominowane.


*TU POWINNA BYĆ NAGRODA, ALE NIE WIEM JAK WSTAWIĆ OBRAZEK*

7 faktów (starałam się, żeby to było coś ciekawego, ale nie jestem interesującą osobą, więc...):
1. Jestem spaceroholiczką! Uwielbiam chodzić i rozmyślać o różnych sprawach, ale nie mam za bardzo z kim chodzić, więc najczęściej towarzyszy mi samotność. Potarfię na takim spacerze spędzić 4h i więcej.
2. Jestem pastafarianką. Wierzę w LPS (Latający Potwór Spaghetti). Mimo wszytko, chodzę na religię dla babci. Obchodzę wszytkie chrześcijańskie święta, bo dla mnie to po części polska tradycja.
3. Jestem wegetarianką. Kocham to, czego nikt nienawidzi, czyli... SZPINAK! Mogę jeść tonami!
4. Boję się ślimaków, biedronek i wysokich facetów. (Mam 157cm, więc nawet ci średniego wzrostu są dla mnie wielcy.)
5. Może to dziwne, że tu piszę takie wyznania, ale słyszałam, że tylko 3% ludzi tak robi- myję się pod prysznicem od dołu (tzn. zaczynam od nóg).
6. W wieku 8 lat moim ulubionym zespołem było O.N.A., a będąc w 4 klasie wisiał u mnie plakat Nirvany nad łóżkiem.
7.Całe dzieciństwo spędziłam w Irlandii- w wieku 5 lat tam wyjechałam, w wieku 10 wróciłam. Przez pewien czas po powrocie umiałam angielski perfekcyjnie, ale teraz to już zaniknęło.

Nominuję... WAS WSZYTKIE! Jeśli któraś posiada bloga, niech zrobi :>> (i koniecznie zostawi info w komentarzu :) )

Pa małpki :33 Do miłego zobaczenia :DD


3 komentarze:

  1. A oto witam ja cierpiąca na bezsenność C: (jak jestem chora mogę nie spać cały tydzień, więc spoko). Widzę, że się cieszysz (hue hue). Twój blog wpadł mi pierwszy do głowy, jakoby miał zostać nominowany xdd








    A z tą koszulką to....zgadłaś :c (ale ciiiiii...). Troszkę Ci powiedziałam ale się zdziwisz jak przeczytasz rozdział 7 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dawac mi tu kolejny rozzdzial i to juz! :D

    OdpowiedzUsuń